rindukah ini? benci?

Posted by Simple Boy on 2:51 AM
M, aku tahu aku lelaki yg bertuah utk muncul kali pertama dlm hidupmu.. dan aku berasa begitu juga setelah kehadiranmu mengisi ruang dlm hidupku..aku manghargai dirimu M..tak akan aku menyakitkan hatimu lagi sesudah ini..wlaupun perasaan benci ku terhadap mu ada utk memang pernah, namun bkn mksud ku utk lukakan hati mu..ianya hanyalah utk seketika..aku tahu, kaulah org yg ku cari selama ini M..aku tidak ingin kehilangan mu lagi..wlaupun utk sesaat..aku tahu Tuhan telah ketemukan jodohku dgn mu..M, wlaupun kdg2 kau meminta permintaan yg luar kemampuan aku namun, tidak sedetik di hatiku utk menghampakan mu..wlaupun aku tahu aku tak mampu, tidak bermaksud aku tidak pernah mencuba utk memberikn senyuman di wajahmu..M, aku hanya insan biasa..seandainya aku pernah mnyakiti hatimu lagi, maafkanlh aku..semoga hubungan ini berlanjutan ke anak cucu…I love you M…




Copyright © 2009 corak - corak hidupku All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive Supported by Blogger Templates | Best Credit Card Offers.